Outlook.com este arma cu care Microsoft vrea sa invinga Gmail
Microsoft incepe o campanie puternica de promovare a noului serviciu de mail, Outlook.com. Aceasta va costa aproximativ 90 milioane de dolari si are scopul de a atrage cat mai multi useri si de a invinge Google(cu serviciu Gmail) in cursa pentru e-mail-uri.
Microsoft a inceput promovarea noului sistem Outlook.com, in SUA cheltuindu-se deja 30 milioane de dolari. Producatorul a facut precizarea ca acest produs revolutionar este cel mai bun sistem de email din lume. Outlook.com a fost lansat inca de vara trecuta, in varianta beta, si a reusit sa stranga 60 milioane de utilizatori. Microsoft a mai precizat ca toti utilizatorii serviciilor Microsoft – Hotmail, MSN, etc – vor fi trecute automat in noul sistem, pastrandu-se aceleasi adrese.
Google sustine ca are 425 milioane de utilizatori ai serviciului Gmail, dar firma de cercetare comScore contabilizeaza doar 306 milioane, neluand in calcul si utilizatorii de net mobil. Procentul de utilizare este in crestere cu 21% fata de anul trecut. Microsoft a inceput o campanie in care discrediteaza Google prin faptul ca acestia scaneaza mesajele utilizatorilor pentru ca, ulterior, sa li se poata trimite reclame in functie de temele abordate.
Topul serviciilor de email este completat de Yahoo care are 293 milioane de utlizatori, in crestere cu 2% si Hotmail cu 267 milioane, in scadere cu 16%. Microsoft afirma ca din cele 60 milioane de useri Outlook.com o treime sunt fosti utilizatori Gmail.